odwiedzający

niedziela, 2 września 2012

:)

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie po dłuższej przerwie wypoczynkowej wracam  :)
 Dziękuje za wszystkie odwiedziny i miłe słowa. urlopik choć krótki i podzielony na dwie tury udał się wyśmienicie najpierw wieś w której się zakochałam, następnie weekend w Ciechocinek  cudny czas :)
Teraz jeszcze tylko w przyszłym tygodniu odwiedzamy Ustkę /ze względu na bieg mojego męża/. 
no a w między czasie  zabieram się do pracy, postaram się  zaprezentować kilka kolejnych prac.

buziaki kochani dziękuje że jesteście ze mną   :*

6 komentarzy:

  1. Witam ,witam!!!serdecznie:)odpoczęta ,wyluzowana, zwarta i gotowa do pracy:)Miłej niedzieli Ci życzę:))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj z powrotem! Też miałam ostatnio blogową przerwę, tylko nieco dłuższą. Urlop to wspaniała rzecz!
    Pozdrawiam
    Mereo

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne storczyki wykonujesz :) Cudowne, bardzo mnie zachwyciły!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ja tu z protestem przychodzę,gdzie Ty się nam znowu zgubiłaś bo już dzisiaj 17 wrzesień ,a Ciebie jak nie było tak nie ma ja się za Twoimi pracami cudnymi bardzo stęskniłam i już martwić porządnie się o Ciebie zaczynam,buziaki.

    OdpowiedzUsuń